Rafał Kunaszyk

Rafał Kunaszyk

Wiceprezes Zarządu, Eurokreator T&C Sp. z o. o

Kreował i zrealizował kilkadziesiąt projektów rozwojowych w kraju i zagranicą m.in. dla Rządu Chorwackiego, pracował dla ONZ, Komisji Europejskiej i Rady Europy, współpracował z dużymi firmami consultingowymi w kraju i za granicą, m.in.: WYG International, BoozHamilton, LRDP Kantor, PwCitp. Obecnie zarządza dynamicznie rozwijającą się grupą firm działających w obszarze edukacji i innowacji, prowadzi debaty z udziałem polityków, przedsiębiorców, samorządowców i organizacji pozarządowych. Przeszkolił w ciągu 20-lat kilkanaście tysięcy osób w kraju i zagranicą.

Inteligentny biznes potrzebuje kadr i specjalistycznej wiedzy

Sala 3

Korporacja czy startup – gdzie chcą pracować Polacy? Jak powinna wyglądać kultura organizacyjna w firmie, aby przyciągać i zatrzymywać najbardziej zdolnych pracowników i sprzyjać powstawaniu innowacji procesowych i produktowych? Jakie są najważniejsze korzyści współpracy firm z uczelniami i instytutami? Jakie istnieją jeszcze bariery mentalne i formalne?

READ MORE

Gra o przyszłość czyli wizjonerzy, wynalazcy, naukowcy, biznesmeni razem czy osobno

Sale 1,2,3

Debata finałowa IV Forum Inteligentnego Rozwoju, która ma dać odpowiedź na kluczowe pytania – jak biznes i nauka powinny współpracować, aby maksymalizować szanse na sukces rynkowy? W dyskusji głos zabiorą uznane autorytety w dziedzinie nauki oraz przedsiębiorcy i inwestorzy mogący się pochwalić osiągnięciami we wdrażaniu innowacji na rynkach gospodarczych. Zapraszamy do udziału w finale wydarzenia.

READ MORE

Badania i technologie przyszłości – łańcuchy wartości

Sala 2

Jakie ogniwa spajają świat innowacji i inwestorów? W jaki sposób wygląda sekwencja działań podejmowanych przez wynalazców do stworzenia finalnego produktu, który osiągnie sukces rynkowy? Jakie korzyści z sztucznej inteligencji mogą czerpać przedsiębiorcy i naukowcy, jednocześnie zwiększając poziom zaufania i szanując wartości etyczne?

READ MORE

Efektywne partnerstwo dla innowacji – ścieżki współpracy

Sale 1,2,3,4

Współpraca Biznesu z nauką przynosi pierwsze sukcesy. Nadal jednak dużo niezrozumienia po obu stronach wynikającego z braku świadomości potrzeb drugiej strony, budowania partnerstwa, a nie modelu “zamawiający” i “odbiorca usług”, ograniczonych form współpracy i krótkotrwałych projektów nastawionych na szybki sukces.

READ MORE