
Łukasz Zubik
Absolwent Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej, uczestnik licznych szkoleń z zakresu psychologii zarządzania, komunikacji i marketingu. Manager z blisko 20-letnim doświadczeniem w marketingu, sprzedaży i komunikacji, specjalizujący się w zarządzaniu zespołami, kampaniami B2B i B2C oraz projektami promocyjnymi.
Obecnie kieruje działaniami promocyjnymi Politechniki Częstochowskiej, skupiając się na rozwijaniu kampanii marketingowych, komunikacji w mediach społecznościowych oraz budowie i wzmacnianiu wizerunku uczelni. Wcześniej współpracował m.in. z E. Wedel S.A., Lambertz Polonia, Wydawnictwo Pascal (ITI) oraz Centrum Inteligentnego Rozwoju.
Jego zawodowe portfolio obejmuje także działalność redaktorską — publikował m.in. w Magazynie Forbes czy dzienniku Puls Biznesu, mediach internetowych. Specjalizuje się w skutecznej komunikacji, popularyzacji innowacyjnych projektów, zarządzaniu zespołami oraz wdrażaniu strategii rozwoju firm i instytucji.
Prywatnie od lat 90. związany z muzyką — wokalista, gitarzysta, kompozytor i aranżer, prowadzący kilka projektów muzycznych m.in. w serwisie YouTube.
Sztuczna inteligencja – wyzwania, szanse i zagrożenia w uczelniach i otoczeniu społeczno-gospodarczym
Odkryj, jak sztuczna inteligencja rewolucjonizuje edukację, naukę i biznes – poznaj korzyści, wyzwania i przełomowe projekty, które kształtują przyszłość!