Jakub Laskowski
Od 15 lat jest związany z szeroko pojętą branżą marketingu i PR zdobywając doświadczenie w jej poszczególnych sektorach. Przez pierwsze lata pracy zajmował się reklamą w internecie, następnie dziennikarstwem.
Od 8 lat prowadzi organizacje zajmujące się umacnianiem prestiżu, budowaniem pozytywnego i interesującego wizerunku polskiej nauki i sektora B+R oraz zwiększeniem świadomości społeczeństwa o współczesnych polskich naukowcach i innowatorach.
Ukończył studia licencjackie na Uniwersytecie Śląskim na kierunku Politologia ze specjalnością Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, oraz Studia magisterskie uzupełniające w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej. Tematy prac dyplomowych dotyczyły reklamy w Internecie. Zarówno jeżeli chodzi o jej charakterystykę jak i efektywność poszczególnych form.
Ukończył również studia podyplomowe w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tishnera na kierunku Technologie informacyjne w marketingu, gdzie praca dyplomowa opierała się na opracowaniu autorskiej strategii wprowadzenia na rynek nowego produktu.
Dopełnieniem dotychczasowego kształcenia było ukończenie studiów Menadżerskich opartych na strukturze Programu MBA w Szkole Głównej Handlowej.
Aktualnie w ramach realizowanej na Politechnice Śląskiej rozprawy doktorskiej pt: „Zarządzanie wizerunkiem w projektach B+R jako kluczowy czynnik strategii komercjalizacji i wdrożenia innowacyjnych produktów i usług” tworzy koncepcję scientist brandingu oraz buduje model zarządzania wizerunkowego prac badawczo-rozwojowych.