Bohdan Pawłowicz
Od blisko 30 lat związany z rynkiem komunikacji marketingowej w Polsce gdzie współtworzył czy pracował na rzecz takich marek jak Belsat, TVP Info, Skra Bełchatów, Festiwal Nauki w Warszawie, Bayer, Ferrero, KGHM, Citroen, Polski Związek Żeglarski, Technoport i wiele innych.
Wykładowca CSR, zarządzania kryzysowego i marketingu Uniwersytetów Warszawskiego, Wrocławskiego oraz SGH.
Wiele lat związany z IAA — Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy w Polsce, którego był dyrektorem generalnym, członkiem zarządu i rady nadzorczej. W IAA współtworzył i nadzorował realizację długofalowego programu „Marketing dla przyszłości", w ramach którego prowadzona była kampania „Pij mleko! Będziesz wielki."
Współtwórca Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy oraz Komisji Etyki Reklamy, w której przez 3 kadencje orzekał jako arbiter.
Wielokrotny członek rozmaitych jury jak Webstar Festiwal, Akademii Impactora, Złotych Orłów (przewodniczący 2009), akademii marketingu sportowego DEMES, Kapituły Marek SUPERBRANDS czy PR Wings.
Blisko 7 lat związany z NASK PIB, gdzie był dyrektorem marketingu i zajmował się rozwojem programu OSE Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej oraz programu edukacji i certyfikacji cyberbezpieczeństwa dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw „Firma Bezpieczna Cyfrowo”.
Obecnie pracuje jako z-ca dyrektora departamentu promocji w PAIH.