Badania i technologie przyszłości – łańcuchy wartości

Sala 2

Jakie ogniwa spajają świat innowacji i inwestorów? W jaki sposób wygląda sekwencja działań podejmowanych przez wynalazców do stworzenia finalnego produktu, który osiągnie sukces rynkowy? Jakie korzyści z sztucznej inteligencji mogą czerpać przedsiębiorcy i naukowcy, jednocześnie zwiększając poziom zaufania i szanując wartości etyczne?

Podczas panelu wystąpią między innymi: dr. Paweł Zawadzki – założyciel i lider firmy MNM Diagnostics, której misją jest odszyfrowywanie informacji zaklętych w ludzkim genomie, Marek Tobolewski – wieloletni praktyk marketingu terytorialnego, zawodowo związany z marketing automation w SALESmanago, a także dr Sebastian Szymański – jeden z twórców Narodowej Strategii Sztucznej Inteligencji, przewodniczący grupy etyczno-prawnej w zespole eksperckim Ministerstwa Cyfryzacji ds. polskiej strategii sztucznej inteligencji oraz Ada Florentyna Pawlak, prawnik, antropolog technologii, viceprezes TEFT (Towarzystwo Etyki i Filozofii Techniki).

Debata